marți, 20 ianuarie 2015

Oldies but goldies (partea 1)

Salutare!

Pentru că v-am promis că voi posta şi aici poze cu machiajele realizate de mine, vreau să vă arăt două dintre ele, care, deşi mai vechi, încă nu au apucat lumina internetului :).
Se pare că luna trecută, probabil datorită sărbătorilor, am fost inspirată de auriu, aşa că, atât în noaptea de Crăciun, cât şi în cea de Revelion, a predominat această nuanţă.

Machiajul de Crăciun







Cei/cele ce mă cunosc, ştiu că în machiajele mele îmi place să folosesc tot felul de combinaţii de culori, astfel încât să rezulte un machiaj mai special, mai diferit.
De data aceasta, am ales să-mi evidenţiez privirea jucându-mă cu straturile de auriu şi negru. Deşi nu sunt aceleaşi nuanţe, acest step by step m-a ajutat în realizarea machiajului.


Şi ca să fie şi mai special, cutiuţa mea cu strasuri decorative, m-a inspirat să-mi aleg "cireaşa de pe tort" : câte-un stras auriu în colţul extern al ochilor. :)

Produse folosite:
Ten: 
  • BB Cream Nutrimetics Medium
  • Corector LA Colors Nude
  • Pudră NYC (New York Color) Translucent
  • Sculpting bronzer KIKO Radiant Honey
  • Blush By Terry Flash Fiesta
Ochi: 
  • NYX Jumbo Pencil (Milk) 
  • Farduri : Inglot, NYX, Revlon
  • Creion khol Lancôme (negru)
  • Strasuri aurii lipite cu adeziv DUO
  • Mascara Rimmel Scandaleyes Volume Flash

Buze: 
  • Ruj Yves Rocher
  • Gloss Revlon Toast to Shine

Revin zilele următoare şi cu partea a 2a, machiajul de Revelion.

Sper să vă placă şi să vă inspire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu