marți, 13 ianuarie 2015

Machiajul: pasiunea mea!



Vă spusesem într-o postare anterioară că una dintre pasiunile mele este machiajul. Dacă îmi aduc bine aminte, am descoperit această lume pe la finele şcolii generale. Bineînţeles că până atunci văzusem şi încercasem rujurile mamei în toate nuanţele de roşu şi roz şi creioanele de ochi verzi şi albastre, dar doar atât. Pe mama nu am văzut-o purtând fond de ten, pudră, farduri sau rimel. Era suficient să îmbrace hainele ei elegante, atent călcate în fiecare dimineaţă şi să-şi coloreze buzele într-un roşu aprins şi era cea mai frumoasă mămică şi cea mai frumoasă femeie din viaţa mea :).

Dar, la un moment dat, am descoperit la televizor emisiunea "Stil" a Andreei Raicu. Eram pur şi simplu fascinată de schimbările de look care se făceau acolo, de faptul că exista cineva care vedea frumosul din tine şi îl scotea la suprafaţă cu ajutorul hainelor, părului şi-al machiajului. Şi dintre toate acestea, urmăream cu drag şi mare interes fiecare machiaj pe care îl realizau în emisiune, sfaturile pe care le ofereau. Îmi doream ca într-o bună zi să cunosc mai multe din arta aceasta a machiajului, să pot face şi eu asta, să aduc şi eu zâmbete pe chipurile fetelor prin machiaj. 

Şi-acum îmi amintesc prima mea paletă de farduri. Nu era mare, avea doar 4 culori : roz, bleu, verde şi gri. În timp, prin economii, au mai apărut şi altele. Eram fascinată de verde şi de nuanţe sidefate. Nu plecam la liceu până nu mă machiam. Din reviste, îmi decupam toate articolele, sfaturile pe care le găseam despre machiaj şi le strângeam într-un dosar. Nu erau aşa de la îndemână tutorialele pe internet sau mai bine zis, nu prea era la îndemână internetul. Aşa că pentru mine, să fac un curs de machiaj, era un vis irealizabil. 

Dar eu continuam să mă joc cu fardurile, lucru care a dus la un moment dat la apariţia speranţei. După ce am terminat facultatea, o colegă de serviciu care făcuse cursuri de machiaj, a observat cum mă machiam şi m-a îndemnat să fac şi eu cursurile. Le-am făcut şi am fost foarte încântată. Cursurile m-au ajutat să folosesc pensulele şi culorile mai bine, să văd trăsăturile frumoase ale fiecărui chip şi să le scot în evidenţă. Prin exerciţiu am reuşit să-mi îmbunătăţesc stilul. Însă mai am de învăţat multe. Continui să citesc despre machiaj, despre stiluri, îmi place să mă uit la tutoriale.
Iar cel mai mult îmi place că am reuşit să-mi îndeplinesc visul, să machiez profesional şi să aduc zâmbete pe chipurile fetelor prin asta.

Dacă vreţi să vedeţi poze, o bună parte din machiajele realizate de mine, le puteţi găsi pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/pages/Oana-Smarandoiu-Filip-Make-Up-Artist/386910464743600?ref=hl .
Pe viitor, le voi posta şi aici şi voi veni şi cu articole cu review-uri ale diverselor produse de machiaj, cosmetice folosite de mine.

Astăzi aş vrea să vă arăt o inspiraţie din week-end. 
Deşi este iarnă, cu temperaturi foarte scăzute, soarele care a tot fost prezent pe cer zilele acestea, m-a făcut să mă gândesc la vacanţa de vară. Iar eu, în ultimii ani, am fost în insulele greceşti. Acolo am petrecut vacanţe frumoase, relaxante, m-am bucurat de peisaje superbe, plaje cu nisip fin, dar şi pietre mari albe, mâncare tradiţională delicioasă. 
Fiecare insulă are particularităţile, frumuseţile ei şi m-am hotărât să intru pe site-ul www.forumgrecia.ro să văd ce insulă aş mai putea vizita în acest an. Site-ul acesta, exact cum îi este şi numele, este creat sub forma unui forum, în care oricine îşi face un cont, poate să scrie despre Grecia (şi nu numai) şi să afle informaţii plecând de la drumul de parcurs, cazare, plaje, locuri de văzut, taverne, ce să mănânci, ce să faci, mai precis, tot ce ţine de un concediu. 
Şi în căutările mele despre Grecia, am găsit această poză.


Îmi pare atât de semnificativă Greciei această poză... albastrul mării, muntele de lângă ea, casele albe cu acoperişurile albastre, florile frumoase. Această imagine frumoasă m-a inspirat să realizez machiajul de mai jos.






Mie îmi plac foarte mult machiajele colorate (daca vizitaţi pagina mea de facebook, veti vedea mai multe de genul acesta acolo). Sper să vă placă şi vouă! 
Aşa că, pentru a fi la curent cu postările mele si ale celor de la www.forumgrecia.ro, nu uitaţi să daţi like la paginile de facebook https://www.facebook.com/pages/Oana-Smarandoiu-Filip-Make-Up-Artist/386910464743600?ref=hl  şi https://www.facebook.com/forumgrecia .

O zi frumoasă în continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu