miercuri, 7 ianuarie 2015

Chocolate is always the answer

Stăteam şi mă gândeam la ultima zi a lui 2014 şi prima din 2015. Nu, nu a fost ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război :D. Pe lângă însemnătatea calendaristică, graniţa aceasta între vechiul şi noul an, am sesizat eu că în ambele zile a fost soare, cel puţin în Bucureşti. Şi m-am bucurat sa-l văd, să bată ferestrele şi să umple casa de lumină, ba chiar l-am arătat cu mândrie pe Skype şi unor prieteni din Danemarca să se bucure şi ei alături de mine, acolo fiind înnorat.


A răsărit soarele pe strada mea! Cunoaşteti zicala, nu? Aşa mă gandeam eu că la final de 2014 şi început de 2015, soarele îmi arată optimism. Într-un an se pot întâmpla multe lucruri bune, rele, plăcute, neplăcute, dar cel mai important este ca retrospectiva şi noul plan să fie făcute cu zâmbetul pe buze, cu gânduri bune, cu lumina şi căldura soarelui în suflet. Doar aşa putem să bifăm cât mai multe lucruri din planurile noastre.


Şi ca să continui în stilul acesta, ce lucru credeţi că mai poate face un om bucuros, chiar optimist? When in doubt, CHOCOLATE is always the answer! 



Se ştie despre ciocolată că, pe lângă gustul ei minunat, poate avea şi efecte benefice asupra metabolismului omului, poate reduce stresul, de-asta unii mănâncă foarte multe dulciuri când sunt trişti.

Şi eu, ca mulţi alţii, ador dulciurile şi în momentele de bucurie, şi în cele de tristeţe. Şi dacă au şi ciocolată, şi mai bine. Nu mai spun de combinaţia de ciocolată cu portocală, că deja ştiţi :D. Trebuie să recunosc că îmi plac atât de mult, încât ele fac parte din viaţa mea cotidiană. Nu cred că este tocmai ok, dar de câte ori am încercat să le scot din alimentaţia mea, mi s-au părut foarte triste zilele respective.

Pentru noaptea de Revelion petrecută alături de prieteni, am pregătit aceste brioşe. Am vrut să fie gustoase, dar şi frumoase. 




Mie mi-a plăcut rezultatul şi am avut şi feed-back pozitiv. Dacă este cineva interesat de reţetă, o puteţi găsi aici http://www.edithskitchen.ro/cupcakes-cu-ciocolata-si-portocale/ .
În reţeta de pe site, brioşele sunt decorate cu frosting, însă mie nu mi-a ieşit, dar am încercat un decor mai vesel. Promit să mai încerc şi data viitoare.


A, observaţi razele soarelui în poze? :)



Un an nou fericit vă doresc, să fiţi optimişti, să mâncaţi dulciuri cu moderaţie şi la mulţi ani, Ion şi Ioana! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu