luni, 22 decembrie 2014

Christmas Outfit

Bună, fetelor!

Această postare este pentru voi :).
Mai sunt doar 3 zile până la cea mai aşteptată zi din această lună, ziua în care ne bucurăm alături de cei dragi de frumoasa sărbătoare a Crăciunului. Abia aştept emoţiile, bucuria acelei dimineţi de lângă brad , asta în speranţa că Moşul a considerat că am fost cuminte de-a lungul anului şi mă va răsplăti pe măsură :D. Ştiţi genul acela de prânz al unei familii numeroase, în care toată lumea se agită, unii râd, alţii se stresează că e masa prea plină şi totuşi lipseşte ceva? E, aşa e la noi, e al nostru şi mi-e drag de el. Abia îl aştept şi pe el, şi salata boeuf a mamei şi mai ales dulciurile.      



Seara, cred că multe dintre noi preferăm să ieşim din casă, să facem puţină mişcare, poate chiar într-un club. Iar pentru cele care încă nu aţi apucat să vă hotărâţi ce ţinută să purtaţi pentru această seară, m-am gândit să vă arăt ce am purtat eu pentru petrecerea de Crăciun a firmei şi poate vă va inspira.

Trebuie să vă spun că tematica petrecerii noastre presupunea opulenţă, iar eu am decis să mă bazez pe aceesorii masive şi strălucitoare. 



Iar culorile alese, roşu şi auriu, mi se par mie reprezentative pentru Crăciun şi în acelaşi timp sunt puternice, ies în evidenţă foarte uşor, o caracteristică a tematicii petrecerii.




Mulţi din apropiaţii mei ştiu despre pasiunea mea pentru machiaj (despre care încă nu am vorbit aici, dar  promit să o fac în curând), aşa că m-am gândit să asortez ţinutei un machiaj pe măsura strălucirii ei.





And the final look... :)




Eu m-am simţit foarte bine  în această ţinută şi sper să vă placă şi să vă inspire şi pe voi atât pentru seara de Crăciun, cât şi pentru cea de Revelion :).

Până la următoarea postare, vă doresc să aveti sărbători pline de veselie, fericire şi oameni frumoşi! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu